torsdag 23 september 2010

Rosigt!

Äntligen så kom jag iväg till Doktorn, de som känner mig vet att jag inte går dit frivilligt...
Men nu är jag glad att jag fick tummen ur... detta trots att jag fick lite ovett av söta farbror Doktorn!Fick mig en hästkur och order att hålla mig lugn tills jag känner att kroppen är helt pigg!
Plätt lätt! Eller...?

Vi har fått upp lite fler krokar i groventrén och lite små plock hamnade där förstås...
Skulle gärna ha ett gammalt tredelat fönster att fylla med griffelfärg... den lilla griffeltavlan rymmer inte många tankar eller kom-ihåg som vi behöver.Men i väntan på det så fick det bli lite rosig fägring i kontrast med det ljusa...
Zinkhjärtat har jag haft liggande ett tag i en låda, kunde inte motstå kombinationen zink&hjärta men inte vetat vad jag skulle ha det.

En härlig torsdagskväll önskar jag er alla som kikar in!
Kramar Mimmi

9 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej va fint de blev, gillar knopparna med rosor o rost. Verkligen superfint.

Va bra att du gick till doktorn, jag måste nog också ta mig dit. Har hosta så lungerna håller på o följer med ut. Usch så de låter när jag andas! Hmm man har lätt o säga åt andra o gå men får inte tummen ur... själv o ta de lungt o gå till doktorn.

Ja ja ha en toppen kväll
Kram Camilla

Vita Falkens Lantliv sa...

Hmmm det var ju tur du kom till doktorn, nu ser du till att ta det lugnt! Hör vad mamma säger *S*
Så fint du har det på krokarna, älskar rosor:) Ha en LUGN kväll;)

Kram susanne

Bittan sa...

Så mysigt det blev :-) Du får ta det lugnt och njuta av din nya fina groventre istället för att göra en massa måsten . Farbror Doktorn vet säkert vad han talar om.
Krya på dej.
Kram Bittan

Anonym sa...

Krya på dig!
Hoppas att du kan ta det lite lungt och ge dig själv lite tid!!!

Så fint ni har det!
GIllade din krok skarpt!
Kram Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas du piggnar till nu när det är helg, och bra att du gick till doktorn. Blogga är väl en bra sysselsättning när man ska ta det lugnt. Jättefin krokhylla med rosor, och fina saker du hängt upp också. Det är kul och fixa till lite nytt.
Önskar dig en bra helg och krya på dig
Varm kram
AnnaMaria

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej.
Hoppas att du kryar på dej nu.
Så fint du har pyntat.
Nu är en tid då man vill förnys och förändra.
Må så gott
Kram Anette

Handgjorda drömmar sa...

Hej Mimmi!
Vad bra att du gick dit!!
Känner igen mig själv lite grand.... brukar oxå undvika vårdcentraler o liknande...
Hoppas du kryar på dig kvickt :)

Jättefina bilder - å du, ha en fortsatt riktigt bra helg!
kram

Nyanser av vitt sa...

Åh vad fint det blev. Ja tuuuur för dig att du pallrade dig iväg. Jag går inte heller till doktoron i onödan...
Tack söta för dina rara ord. Jag är jättestolt idag och jag har jätteONT i benen men det är ju bara stelhet och går snart över. Krya på dig nu vännen
kram Agneta

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Ja doktorn han ger kloka ord han.... Bäst att du lyder :)
Så uuuunderbara bilder....
Ha en fin söndag.
Kram Agnetha