söndag 16 maj 2010

Jag putsade mina stövlar...

å så drog vi till havs!
Ja nästan i alla fall! *ler*
Det är något speciellt med havet! Vi trivs där hela familjen! Att strosa, klättra i sanddynor och plocka snäckor!

Fast vår lillprins eller MIN-MANNEN som vi också kan kalla honom var mest sugen på att ta ett dopp...
Så jag och storprins fick vandra själva och plocka snäckor medan mannen fick härlig motion medan han jagade mini bort från det kalla blå...


Det blev också en tur till Wapnö och trädgårdsmässa, alltid lika mysigt att vandra omkring i den vackra miljön! Killarna gillar det också då det finns mycket för dem att kika på och leka med!




Kan säga att jag haft nytta av mina stövlar! Som trots att de inte är bländvita är fantastiskt bra!


Hoppas att ni har en härlig söndags kväll!
Kram Mimmi


12 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Vilken mysig dag!! Fast jag kan inte förstå att lill killen hade lust med att bada:) Usch så kallt det måste vara!
Ha en fin kväll!
Kram Susanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Havet och trädgårdsmässa, vilken toppensöndag! Tufft och bada nu, låter liite kallt. Så härligt och gå på stranden och plocka dom finaste snäckorna, och sen få titta på blommor. Lovely.
Ha en fin vecka
Kramar
AnnaMaria

Bittan sa...

Kan bara hålla med AnnaMaria, 2 såna grejer på en dag kan bara ha varit "lycka". Alla skriver om olika trädgårdsmässor runt om i landet här i närheten finns ingenting så vi drar till Danmark och Ledreborgs slott nästa helg för att få uppleva nåt "liknande".

Ha en bra start på veckan.

Kram Bittan

Cilla sa...

Åååå vilka underbara bilder & vilken härlig dag ni haft!!
Vad grym du är som går varje dag..
Vi får väl se hur det blir här..hihihi
Men å andra sidan skall ju bikinin fram snart..huhuhu
Mys kvällen till dig..
Kram Cilla

Country Hill sa...

WOW vilken toppendag ni haft, där haqde man gärna velat vara med, men bada nej tack.
Ha nu en skön söndagkväll!
Kram Lena

Lantligt i stan sa...

Härliga bilder från havet! Låter som ni haft en mysig dag! Ett par stövlar måste jag nog införskaffa, äger faktiskt inga. Kul att du vill vara med i min utlottning! Ha en fortsatt trevlig kväll! Här är det hockey-VM som gäller just nu, med datorn i knäet.
Kram Anki

Vit som snö sa...

Både havet och trädgårdsmässan såg så lockande ut! 2 favoriter båda två!
Fast bada såg inte riktigt lockande ut... men jag vet att barnen kan doppa sej hur kallt det än är:)
Ha det gott! Kram Cilla

Elsa och Helena sa...

Måste bara säga som de andra...vilken toppendag med både hav och trädgårdsmässa:) Jättefina bilder visar du också! Och vilken miljö att få strosa runt och och kolla på växter! Gummistövlar är bra att ha...det håller jag helt med om...inte roligt att bli blöt om fötterna:)

KRAM Helena

Cathrin sa...

Ha, ha, vatten är otroligt lockande för de där små :). Vilken härlig dag ni verkar ha haft. Längtar själv till stranden och havet! Får nog bli en tur nästa helg.

Och du, använda stövlar skall se använda ut (tycker jag)...

Ha en fin start på veckan!
Kram
Cathrin

emilias gömmor... sa...

Underbart med två sådana fina utflykter!

Kram Mimmi

Huset vid ån sa...

Vilka underbara bilder från havet, ser ut som vackra vykort....Kul o inspirerande med den andra utflykten också....Ha en bra dag! Kram Therese

Nyanser av vitt sa...

Vilken underbar familjesöndag vännen.
Ha en fin måndag.
Kram Agneta