tisdag 3 januari 2012

Nytt år!

Nytt år och nya möjligheter,
helt fantastiskt och väl värt att fira!!!


Till min stora glädje har jag blivit  kontaktad av danska företaget Ramsign och nu kör vi en utlottning tillsammans.
Priset är en vacker husnummer skylt med 1-5 siffror
(ej namnskyltar eller adressplaketter).
Du väljer själv stil och storlek!
Ramsign klassiska emaljskyltar har otroligt många fina skyltar.
Titta gärna in på deras hemsida och njut!

Så här gör du för att vara med:

1. 1 lott om du lämnar en kommentar i det här inlägget och berättar om ditt nyårslöfte för 2012!
2. + 1 lott om du länkar till " Zink & Vita ting" med tävlingsbilden på din blogg
3. + 1 lott om du blir/är följare av min blogg.


Skriv i kommentaren hur många lotter du tar...

Tävlingen pågår t.o.m. den 31 januari  och vinnaren kommer att presenteras här på bloggen.
Vinnaren hör av sig till mig och sedan kommer
Ramsign att kontakta vinnaren som då får meddela vilken skylt man önskar.

Så god fortsättning
och
stort lycka till!!!
♥♥♥
Kram Mimmi
♥♥♥


25 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Jag är gärna med i din fina utlottning. Är följare sedan länge och länkar från min blogg så det blir tre lotter till mig.
Ha de gott, kram Ing-Britt

A House With A View sa...

Sååå läckra skyltar, är så glad att Ramsign sponsrar så många utlottninar i blogglandia nu - kanon :))) Jag har inte satt mig in i hur man blir följare (här går det långsamt) haha, men jag länkar från mig och deltar med två lotter!!!

Hoppas på tur!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

Vita Falkens Lantliv sa...

God fortsättning! Kul med utlottning:) Jag tar tre lotter och något nyårslöfte har jag inte:)

Kram Susanne

Anonym sa...

Hm nyårslöfte. Det är samma som varje år. Att börja ta hand om mig själv lite bättre;)

Här satsar vi på tre lotter och håller tummarna;)

Nyanser av vitt sa...

Vad kul vännen. Jag är med och tar tre lotter då jag länkar och följer dig sen länge.
Sköt om dig.
Kram Agneta

Ellinor sa...

Ett riktigt fint år önskar jag dig!!
Jag har inget nummer på mitt hus så jag hoppar över tävlingen...
Vilket väder vi har. Längtar efter sol!
Ha det så gott!
Stor kram
Ellinor

Handgjorda drömmar sa...

Hej!
Vill verkligen ha en sådan där skylt!! Har ju precis haft egen utlottning med dessa skyltar och de är ju bara så snygga :)
Tre lotter blir det för mig. (länkar till tävlingen imorgon..)
Gonatt o kram från mig

Anonym sa...

God fortsättning!
Jag tävlar med en lott:)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Britt sa...

Åh, jag vill gärna vara med. Jag tar tre lotter.

Kram britt

Louise sa...

Då nappar jag 3 lotter i din fina tävling, tack! ;)

Vita huset 28 sa...

Hej klart jag vill vara med o kniper hela 3 lotter, kommentera, länka o är följare sen förut.

Kram Camilla

Det Vita Drömhuset sa...

Jag vill gärna vara med!
Håller tummarna för att jag ska vinna! :)
Kniper 3 st lotter!

Kram Åse

Anders sa...

1 Lott. Jag e gärna med :-) Mitt nyårslöfte e; Hjälpa farsan med renoveringen av hans hus. Jag har varit pappaledig och haft fullt upp med min dotter Lowa. Farsan har fixat fasaden på sitt hus och en snygg husnummerskylt vill jag försöka vinna till honom.
Ha De!

anderslukas (at) hotmail.com

ensu sa...

Hej,
Jag är gärna med i din utlottning, jag älskar ju de här emalskyltarna. Jag tar en lott, tack, eftersom jag själv har inte någon blogg att länka till, tyvärr...
Mitt nyårslöfte skulle vara, att jag lovar absolut ingenting, men jag försöker vara litet mera aktiv i allmänhet..

Anonym sa...

Klart jag vill vara med! Har ingen blogg så jag får nöja mig med en lott.
Maria K.

Anonym sa...

Jag vill så klart vara med jag också!!!
Nyårslöfte?
Komma i favvojeansen... till sommaren kanske ;)
Kniper en lott och håller den håååårt!
Kram Tina

kathas kortmakeri sa...

Klart jag vill vara med och hoppas på 2st tur lotter.
Nyårslöfte blir nog att fixa sånt jag skulle gjort för länge sedan.
Ha en fin dag.
Kram Katha

Unknown sa...

Åhh precis vad jag behöver till huset!

Mitt nyårslöft är att komma ner till normalvikt igen efter graviditeten:-)

Länkar och följer din blogg.

Mvh Maria
http://hoffsan.blogspot.com
hoffsan@bredband.net

Anette sa...

Är gärna med och vinner :)
Inget nyårslöfte alls.

Ha det gott!

Unknown sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla!
Mitt nyårslöfte är att göra allt mycket mer, sjung mer, dansa mer, skratta mer och framför allt älska mer!! Följer redan bloggen så jag kniper 3 lotter!
//Maria

Love and be proud sa...

Hej! Tack för ditt besök!

Jag deltar mer än gärna i din utlottning med 3 lotter! Länkar & lägger in mig som följare..jag har lovat mig att vara snällare mot mig själv! :)

Zinkhjärtat ♥ sa...

Eftersom jag inte kan vara med i min egen tävling vill jag gärna vara med:)!
Mitt nyårslöfte var att ta bättre hand om mig själv!
3 lotter tack!
Stor Kram Annelie ♥

Anonym sa...

Vill gärna vinna en skylt, skulle passa fint på vårt gamla hus,

skall försöka bli bättre på att inte skjuta upp saker, som skall göras.

dahlkev@hotmail.com

Mia sa...

Oj jag har visst glömt att anmäla mig. Är självklart med och tävlar.

Nyårslöfte- att vara glad för det jag har och inte tänka att livet vore lättare om....

Länkar med bild på bloggen

Är redan följare trot dock att bilden fallit bort.

Det blir tre lotter.

Trevlig helg
Mia

Hvidt, slidt & patina sa...

Hej..Sikke en dejlig gave..Jeg deltager med 2 lodder..Kh Camilla