måndag 25 oktober 2010

Hoppsan!

Att få en Award är så klart en stor ära!
Och äras de som äras bör!
Men att jag då får en Award!?!

Hmn ja hur det kommer sig, är det nog fler än en som undrar!
Jo så här är det det finns de som uppskattar min halvtaskiga humor, mitt sätt att skriva, mina tankar, idéer och mina försök att vara kreativ och finurlig. *ler*
Härliga Ellinor är en av dem och har gett mig en Award med motiveringen: "Igenkänningsfaktorn är hög eftersom det skrivs om saker som de är och med en stor portion humor"
Inte nog med det för även goaste Marie har tänkt på lilla mig! Hon tycker att jag är pysslig hon!
Bara att inse att jag nu måste skärpa till mig och bli både rolig och pysslig! Hoppsan!

TUSEN TACK GOA NI!!

Att blogga är speciellt på många sätt och det bästa är alla nya människor som man möter. Människor som öppnar sina hem och hjärtan, som bjuder på sig själva och en massa inspiration!
Tanken är att jag ska dela med mig av denna Award till fem av dessa härliga bloggare! Svårt att välja bara fem men här kommer de:

Agneta med bloggen Nyanser av vitt: Otroligt kreativ och pysslig med GOD smak! Men imponerar även stort på mig med att ha klarat en klassiker i år! De ni!

Anna-Lena med bloggen Drömmar av silver: Även här en kreativ tjej med ett underbart hem! Älskar min fina madonna som Anna-Lena gjort till mig!

Lily med bloggen Lilys new place : Varma underbara Lily med sinne för humor, detaljer och vackra ting!

Cilla med bloggen Vit som snö: Underbara Cilla inspirerar med sin värme och underbara hem!

Bittan med bloggen Bittans blogg: Härliga Bittan vet hur man lever livet! Här och nu med de man älskar och med vackra saker omkring sig!

Ni är FABULOUS och sätter GULDKANT på min tillvaro i blogglandia!

Med det sagt ska jag åka och jobba!
Ha en fin start på veckan!

Kram Mimmi

16 kommentarer:

Mia sa...

Grattis till awarden, visst är det kul när någon tänker på just dig. Det är du värd du är minst lika kreativ och pysslig som alla andra i blogglandet. Tack vare dig har barnen fina tecknings upphängare.
Kul att du vill vara med i min utlottning, lycka till.

Kram Mia

Anonym sa...

Du är en skön tjej du!
Tycker att du gjort dig väl förtjänt av dina awarder!!!
Gillar din humor, vackra bilder och pyssligheter MYCKET!

Kram Anna

Hanna sa...

Ville bara titta in och önska en fortsatt bra vecka.
Kram
Hanna

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till awarden!! Den är du absolut värd:))

Kram Susanne

Huset vid ån sa...

Ett stort Grattis till din award, vad roligt!
Hoppas att du haft en bra o mysig helg!

Må så gott!
Kram Therese

Anna-Lena sa...

Ett stort grattis till din award! Du är ju en sann inspirationskälla så den är du verkligen värd och HOPPSAN igen, gulliga du! Jag blev jätteglad över att du tänkte på mig. Har haft en liten bloggsvacka men nu känns det som om att jag är på g. igen.

Hoppas att du får en fin vecka!

Kram Anna-Lena♥

Handgjorda drömmar sa...

Hej Mimmi!
DU ÄR PYSSLIG O ROLIG!!!!!!!!!!
(Hittade ingen understrykningsknapp, så jag kunde förtydliga ÄR....... ;)

:O)
Ha de!
Kramar

Lily sa...

Hej Mimmi!
Stort grattis till awarden! Visst är du värd den!!! Älskar din humor, (Humor betyder mycket för mig, alla förstår ju inte ens torra skämt ;-)) + ditt sätt att skriva.
+ din goda inredningssmak och kärleken till blommor.

Om du visste så glad du gör mig över dina ord om mig, precis vad jag behövde höra idag *ler*

♥ kramar Lily

Louise sa...

Grattis till din award! Den är du mycket väl värd!!

Vita små hjärtan sa...

Grattis vad roligt!!!! Då får du fortsätta skriva precis som du gör.
Ha en fin dag.
Kram Agnetha

Nyanser av vitt sa...

GRATTIS vännen. Du är värd precis alla awards du kan få. Och du är rolig och skriver underfundigt. Precis min typ av humor. TACK söta snälla rara bloggvän för att du gav den till mig. Och vilken motivering. Nu kom tårarna igen. Jag blir så glad.
Sköt om dig
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Bittan sa...

Hej !
Grattis till dej ,den är du välförtjänt av !!!!! Man blir alltid glad av att titta in hit:-)
Å ännu gladare blev jag när du gav den till lilla Moi :-) Tack vännen o vilken motivering sen......

Största kramen från " Härliga " Bittan

Country Hill sa...

Grattis till den fina awarden den är Du väl värd!
Ha en bra vecka!
Kram Lena

Hanna sa...

Grattis till awarden.
Kram
Hanna

LjuvligtLantligt sa...

Hej Mimmi..
Kika in hos mig, där är något till dig :)
Kram Git

Anonym sa...

Touche. Solid arguments. Keep up the good spirit.

Feel free to visit my blog - How to Cheat subway Surfers |