onsdag 16 februari 2011

Har helt tappat bort tid och rum det sista...

vi skulle ju fira!

I januari var det ett år sedan jag stapplade ut i Blogglandia!

Tänk att det redan gått ett år!!!

Ett år fyllt av nya vänner, erfarenheter, inspiration och massor av andra härliga ting!

Å så klart är det på grund av er som kikar in och er som jag kikar in hos som gör det hela så roligt!

Ett härligt sätt att fira är med en utlottning!

Så vad kan man vinna då?

Jo halsbandet som min något stela modell visar, ett halsband med en budskapsring med texten: Drömfångare:Kreativ & Hängiven.
Å för dem som inte gillar smycken finns annat alternativ...

Ett härligt kors och en tofs i lin, smycken för hemmet
får bli vinst nummer två!

Vill du vara med i utlottningen så:
1 lott: Lämna en kommentar och skriv gärna
vilken av vinsterna just du är sugen på!

2 lotter: Kommentar plus länk med någon av bilderna

3 lotter: Kommentar, länk och följare av bloggen.

Som vanligt uppskattas det om man skriver det antal lotter som man vill ha.
Fram till och med 13 mars!



Lycka till!


♥♥♥
Kramar Mimmi
♥♥♥

86 kommentarer:

Viveka i Bläckhornet sa...

Halloj!

Först på spelplanen kanske bringar tur;)
Superfint halsband, givet vill jag tävla om det!
Håller alla tummar och tår och kniper 3 lotter.
Har lagt mig som följare och länkar bums!

Ha det gott trots kylan...burrr!

Kram Viveka

Anonym sa...

Ja tack!
Jag vill vara med, blogglös men hoppas på tur med en lott!
Vinsterna är fina båda så det spelar mig ingen större roll vilken jag skulle få!

Håller tummarna håååååååååååååååårt!
Kram Tina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag vill så gärna vara med och fira med dig=) Det är fina vinster du lottar ut. Länkar gör jag och följare är jag, det blir tre lotter.

Kram,
Regina

Ps. Hoppas killarna kryar på sig snart

Alice & Elvira sa...

Men vilken mysig blogg! :) Och tusen tack snälla för kommentaren hos mig...blir alltid lika glad! :)

Jag vill jättegärna vara med i utlottningen av de fina sakerna. Halsbandet blev jag lite extra förtjust i.

Länkar till din utlottning och blir mer än gärna följare av din fina blogg!(3 lotter) Håller tummarna hååårt nu! ;)

Önskar dig en fortsatt fin dag!
Kraam Catarina

Vita Falkens Lantliv sa...

Så kul med utlottning:)
Jaså du startade i januari, precis som jag:)

Jag tar 3 lotter och skulle helst vinna halsbandet.

Kram Susanne

Vita huset 28 sa...

Hej o grattis till bloggen som fyllde 1 år i januari. Min blir ett år i mars :)
Kommer en utlottning hos mig med snart alltså!!

Klart jag vill vara med, länkat o är redan följare så 3 lotter tack. Om jag vinner önskar jag mig korset o tofsen, tyckte de va fina.
Ha en skön kväll
Kram Camilla

Camillas vita villa sa...

Hej!
Halsbandet är såå fint. Vill gärna vara med på utlottningen.
Har redan länkat och är nu följare, så jag tar gärna tre lotter.
Kram
Camilla

Hemma hos Razzel sa...

Naturligvis vill jag ta chansen och hoppas på smycket! 3 lotter blir det för mig då jag länkar från min blogg, följare är jag såklart redan!

Louise sa...

Grattis Mimmi till 1 år!! Hoppas det blir många flera ;) Klart jag vill vara med om din fina utlottning! Jag nappar 3 lotter för, kommentar, länkat med bild och följare ;) Kram

Zinkhjärtat ♥ sa...

Grattis!
Jag länkar och är redan följare så jag kniper 3 lotter:)
Skulle inte ha något emot det fina halsbandet.
Stor Kram Annelie ♥

hemma hos lilla mej sa...

Grattis ja ha du startade också i januari som jag.Vill gärna vara med och tävla .tar 3 lotter.Ha en skön kväll.Varm kram Rita ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stort Grattis till 1-åringen, du har en jättefin blogg. Jag är gärna med, och länkar såklart. Det blir 2 lotter.
Grattis och kram
AnnaMaria
Ps, bägge vinsterna är lika fina...

Unknown sa...

Grattis till ditt första år i blogglandia.
Jag är gärna med i din utlottning och tar två lotter.
Kram Ing-Britt

Maj-Len sa...

Jag är också med i ditt lotteri och hoppas på att vinna det fina halssmycket.
Saknar blogg = 1 lott.

mlaymark@gmail.com

Siw sa...

Hej!
Vad kul att du har en utlottning, med så fina vinster också. Jag har följt din blogg ganska länge och tycker mycket om den. Länkar gärna för två lotter.
Kram!

Anneli sa...

Hejsan.

Vill gärna vara med i din utlottning, jag tar 2 st. lotter!

Får jag önska så väljer jag det söta halsbandet.

Ha det gott,
Kram Anneli.

Lantligt i smultronbacken sa...

Grattis på årsdagen.

Jag vill gärna vara med i utlottningen av det otroligt fina smycket. Länkar från mig för två lotter.

Håller tummar och tår nu

Kram Teres

Lisa.L sa...

En lott hära :D halsbandet var fint ! kram kram

sandra sa...

Hej! Vilken härlig blogg! Jag vill gärna vara med och fira och slår på stort med 3 lotter, tyckte halsbandet var helt underbart!
Kram sandra.

Annas tipsblogg sa...

Vill absolut vara med och skulle vilja vinna det underbara halsbandet.

Har länkat på min blogg på högerkanten

årstidens bästa sa...

Underbart Halsband!
Hoppas på tur.....

En lott till mig Tack.
Kram
Linda

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Vill gärna vara med och tävla om det fina korset. Jag följer dig nu men vet inte om det blir en eller två lotter.

Ha en skön kväll!

Ellinor sa...

Såklart vill jag vara med och tävla. Och jag är tydligen inte följare av din blogg fastänt jag ju följt den länge. Länkar också så det blir väl 3 lotter då! Jag gillar verkligen halsbandet och hoppas på det!
Kram
Ellinor

Nyanser av vitt sa...

Grattis till ditt första år i Blogglandia. Jag är gärna med och firar. Jag tar tre lotter då jag länkar och följer.
Ha en underbar helg.
Kram Agneta

Cathrine sa...

Grattis till ditt år! Klart jag vill vara med och fira. Tre lotter för mig och nu hoppas jag på tur

Kram Cathrine

Carina sa...

Hej!
Ett vackert halssmycke vore ju inte helt fel att kanske få vinna. Har ingen egen blogg så jag kan inte länka, det blir 1 lott för mig.
Trevlig Helg!
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Sofies Stiltje sa...

Vilket fantastiskt fint halsband, orden stämmer väldigt bra in på mig! Om jag vinner skulle jag välja halsbandet. Har länkat till tävlingen på min blogg och tar därmed 2 lotter :)

Trevlig helg!

Unknown sa...

Grattis på bloggfödelsedagen!
Jag vill gääärna vara med och fira! Min blogg fyller snart med 1 år - helt sjukt vad fort det gått! :)

Jag är redan följare, länk ligger uppe och kommentaren har du här, så 3 lotter tack!

Ha en underbar helg!
Kram ia

Anonym sa...

Grattis till en jättefin blogg.
Jag vill gärna vara med i utlottningen av det fina halsbandet.
Blogglös men inte lottlös ;)
Ha en riktigt skön helg!
Annelie
mammixx_yahoo.se

Lily sa...

Grattis till ett år!
Såklart jag vill vara med i utlottningen!
Jag tar 3 lotter, skulle helst vilja ha halsbandet, underbar text, om jag har turen med mig :)
Ha en fortsatt skön helg
Kram Lily

Jenny sa...

Hejsan!!
Fin blogg och jättefina vinster, klart jag vill vara med och prova lyckan! Jag skulle helst vilja ha halsbandet, det var jättefint. Jag maximerar mina chanser och tar 3 lotter ;)
Ha en trevlig fortsättning på helgen, kram Jenny

betong ute och inne sa...

Hej Mimmi...länge sedan jag var här inne upptäckte jag...tiden bara rullar på.
Jo klart jag vill vara med och tävla om dessa fina priser...jag är följare, och kommer att länka dej från min blogg...
Jag fastna direkt för ditt halsband, men gillar även det andra...
Ha en fortsatt bra kväll
kram Malin♥

Inga-Lill sa...

Vill gärna vara med och tycker väldigt mycket om halsbandet. 1 Lott. Må Gott! famwarnil@hotmail.com

20-talshuset sa...

Grattis till 1:åringen och en jättefin blogg! Jag tar gärna 3 lotter och hoppas på det fina halsbandet! Länkar till tävlingen, följer och lägger till dig i mina favvobloggar. Ha en bra fortsättning på helgen! Kram Anna

Spacegirl sa...

Jag är gärna med och jag tar TVÅ lotetr, här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/february/13-mars-utlottning.html


Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

smycken kan man inte få förmånga... därför vill jag ha en lott och hoppas på vinst:)

mari.utan.e@hotmail.se

Villa Vinkelhaken sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med! Jag tar 3 lotter och hoppas på tur! =)

Kram Jenny

Anonym sa...

Älskar halsbandet och tar gärna en lott!
Hälsningar Caroline L
vitabergenserik@hotmail.com

Änglarum sa...

Hej tittar in hos dig o din fina blogg. tre lotter tack..kramiz Jessica

Änglarna finns sa...

Åh..vilket fint halsband! Det är jag gärna med i utlottningen av!
Tackar för en underbar blogg!
Kram Annika

Susanne sa...

Så vackert vill gärna vara med...Länkar så då blir det 2 st lotter...Kika gärna in hos mig en liten utlottning jag med...Susanne

Anonym sa...

Hej!
Vill gärna vara med i tävlingen tar en lott.
Gillar korset o toffsen!
Lotta
lottis.st@hotmail.com

Så Vitt Jag Vet sa...

Tassar in hos dej.. Vill jätte gärna vara med om din utlottning.. Tar 2 lotter.( Länkar )
Kraam
Sanne

Fanny sa...

Hej! Jag vill också vara med i lottningen och helst skulle jag vilja vinna det underbara halsbandet!!

.
Dessvärre får jag nöja mig med en lott då jag är upptagen just nu och hinner inte länka, får hoppas på att turen är på min sida lite extra denna gång ;)
Ha det så bra och grattis till årsdagen med bloggen. Mvh Fanny!

Anonym sa...

Jag tar en lott och hoppas på halsbandet!
Mvh Annelie M
a.e.m-49@hotmail.com

Pockethexan sa...

Grattis till ditt år i bloggvärlden o jag kan säga att tiden går fort här o jag som är inne på mitt tredje känns som det var i går jag började...

Jag ÄLSKAR smycken så jag vill gärna vara med i utlottningen med 3 lotter!!!

Kramis ifrån Pockethexan själv!
<;D
Välkommen in hos mig o då får du många boktips men du får väldigt gärna komma med egna!

Anonym sa...

hej vilken underbar blogg, bara vackra saker underhållande :) skulle hemskt gärna bli en ägare av det vackra halsbandet :)

go kväll mvh sussie

lindblomsussie@hotmail.com

Cajsas Faster sa...

Grattis till ett år!
Jag firar snart också!

Tar en lott och hoppas på tur! Vill helst vinna korset!// Marie

A House With A View sa...

Åhh vilket jättejättefint smycke!! Jag vill gärna vara med och länkar från mig! Deltar med två lotter!

Hoppas hoppas hoppas...

Kraaaaaaaaaaam aka

Anonym sa...

Klart att vi måste vara med på denna underbara utlottning och fira din ett års dag;)

Vi önskar verkligen att vi vinner halsbandet så vi deltar med tre hela lotter.

Önskar dig en trevlig onsdag

Inge sa...

Grattis till ettåringen!
Vill gärna ha en drömfångare. Tre lotter, tack, följer redan och har länkat i högra sidokolumnen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

Ha det gott!

Cecilia sa...

Jag är gärna med och tävlar om det fina halsbandet. Har även länkat på min blogg, så jag kniper 2 lotter :)
/Cecilia

Carola L sa...

Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/2011/february/bloggtavlingar-i-mars.html

Jag vill ha bägge :-)

carola(at)officefixarna.com

ANNIKA sa...

Jag väljer korset .
Är följare så jag tar 2 lotter och hoppas...
gustafsson.57@hotmail.com

Tinis vita hem sa...

Grattis till 1-åringen! Skulle gärna vinna det superfina smycket för jag har redan ett likadant kors. Har länkat och blivit följare så jag tar 3 lotter :)
kram Tini

Anonym sa...

Grattis!!
Jag vill gärna vara med i din fina utlottning.
Hoppas på tur med en lott
Britt
britt.jonesig@telia.com

Hem ljuva hem sa...

Hej!
Jag vill vara med i din fina tävling och om jag skulle ha turen så är halsbandet mitt val. Så enkelt men med ett härligt budskap. Länkar från min blogg och är redan följare av din
Kram Anneli

Systrarna Virrpannor sa...

Å vilket fint halsband,det vill jag gärna vara med och tävla om :)

Länkar så klart, så jag tar 2 lotter.

Kram Mia ( äldsta syrran)

Handgjorda drömmar sa...

Tjusigt!
Vill jättegärna vara med i din utlottning och blir jag tvungen att välja så får det nog bli det läckra halsbandet.
Länkar o är följare så klart!
Kram

Ulle sa...

Så fint halsband! Vill gärna vara med i utlottningen om det. Tar 3 lotter. Länkar och har blivit följare:)
Hoppas du får en bra dag!
Kram

Anonym sa...

Jättefint halsband som jag vill vara med o tävla om!
Häls Sophie

Livingroom sa...

Vackert smycket. Deltar i utlottningen och länkar med bilden från min blogg. Håller tummarna.

Unknown sa...

Var ett tag sedan jag var inne på din blogg och jisses har det redan gått ett år !!! Grattis !!! Denna gången skriver jag här och passar på att ta med mig 3 lotter härifrån. Givetvis så länkar jag och följer
Kram Lotta

Maria sa...

Norpar tre lotter. När jag vinner tar jag nog kors med lintofs...klart jag vinner :)

Lina sa...

Hej kära du!
deltar gärna med 1 lott i din underbara blogg!
fortsätt inspirera oss.. :)
gillar vinst nr 2.

-vårkramar-
Lina.grankulla@hotmail.com

Emm sa...

Jag med och provar min lycka :)

Annies Blå sa...

Hej! Jag vill gärna vara med i utlottningen. Har jag den stora turen att vinna så väljer jag helst det vackra halsbandet.
Jag länkar från min blogg.
Kram/Annie

care69 sa...

Jag är gärna med, två lotter tack.

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/03/13-mars-vinn-halsband-eller-kors.html

care69(at)live.se

Anonym sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla. Har jag den stora turen att vinna så vill jag helst ha det vackra halsbandet "Drömfångare"
ulla
lintott99@hotmail.com

Marie sa...

Hejsan fina vinster du lottar ut.....vill gärna vara med, länkar givetvis....så 2 lotter för mig.....ha en fortsatt trevlig helg

Marie

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag tar gärna 3 lotter! Jag tycker väldigt mycket om budskaps halsbandet, så det blir mitt val om jag har turen med mig!

http://barbados.blogg.se/2011/march/13-mars-halsband.html

Anonym sa...

Hejsan.
Självklart vill jag vara med och tävla :)
Smyccken för hemmet är jag väldigt intresserad av :) Så 1 lott till mig tack!
Mvh Annelie

miss_anneliie@hotmail.com

millandante sa...

Vad kul att hitta hit!
Är gärna med och tävlar om dessa vinster, och helst halsbandet!:) Kommenterar och blir följare... vet inte om det ger en eller två lotter...

På återseende!
Mvh Milla

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna halsbandet :)

Lee
Ettlee@hotmail.com

maxell sa...

Ett sånt vackert och passande smycke. Det gillar vi och vill gärna vara med och lotta om. Länkar från här. Om jag inte missade alltför många matematiklektioner blir det två lotter. ;)

Anonym sa...

Hej, hittade hit via Bittans blogg! Vill gärna delta i utlottningen om de fina priserna med 1 lott. Skulle sitta bra med en vinst inför min födelsedag som närmar sig med stormsteg.

Om jag vinner vill jag gärna ha korset med lintofs.

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

Anne B. sa...

Tar en lott, tack, och hoppas på vinst nummer 2. :)

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar! n_eeaa@hotmail.com

Gunilla sa...

Härligt med en utlottning.
Och jag vill hemskt gärna prova lyckan.
Har jag turen att vinna så älskar jag halsbandet så det väljer jag.
Jag tar 3 lotter.

Hoppas på en riktig tur.

Kram/Gunilla

Maritta sa...

Härlig blogg=) Hoppas nu på turen, jag har länkat från min blogg och självklart lagt till mig som följare av bloggen.

Hälsningar Maritta

Gunilla sa...

Jag vill också vara med:D
ingen blogg-en lott
Tack för all din inspiration!!
gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

evamar sa...

Grattis på "födelsedagen" såhär lite i efterskott.

Jag tar gärna två lotter. Här finns en länk:

http://evamar.blogg.se/2011/march/halsband-mm-13-mars.html

Jeanette sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag gillar verkligen halsbandet så jag håller tummarna att den lotten faller på just mig.

Ha en fortsatt härlig söndag.

Unknown sa...

Hej!
Toppenfina vinster!
Jag tävlar med 1 lott och hoppas vinna halsbandet.
Hälsningar Gunilla
gunilla.hem@gmail.com

ida sa...

jag vill gärna vinna de första Drömfångare.. !
mvh ida

korny_@hotmail.com

Annelie sa...

Jag vill gärna vinna halsbandet.

fox_box005 (a) hotmail.com