torsdag 22 april 2010

Tänkte att det var dags...

för en liten utlottning!

Efter gårdagens inlägg så tänker nog vissa: " hmn nu vill hon bli av med en bunt handdukar eller några porslinsfigurer på ett smidigt sätt!"


Men nä!

Jag lottar ut en härlig emaljerad skylt med tänkvärd text!
Vi gör som vanligt:
♥ Vill du vara med lämnar du en kommentar
♥ Har du blogg så kan du länka med en av bilderna samt lämna en kommentarFet så får du TVÅ lotter!
♥ Självklart går det bra att maila mig också!


Den 7 maj drar jag en vinnare! Lycka till!


Önskar er en härlig torsdag!

Kram Mimmi

83 kommentarer:

Anonym sa...

Å den fina skulle jag vilja ha!
Har ju ingen blogg så jag får hoppas att turen är med mig ordentligt!
Kram Hanna

Nyanser av vitt sa...

Hej lilla hamster,
Jag är jättegärna med i din fina utlottning. Länkar hos mig.
KRAm Agneta

Anonym sa...

Tänk den skulle sitta fint hos min dotter!
Skulle så gärna vilja vinna!

Önskar dig en härlig fortsättning på torsdagen!

Kram Tina

Stina sa...

Det var en mysig skylt.

Ja, tiden är viktig med barnen. Min mamma var hemma med alla oss 6 syskon tills vi slutat skolan och det kändes bra.:-) Kram

Elsa och Helena sa...

Fin skylt och fin blogg! Jag är gärna med i din utlottning:) Länkar också.
Jag har en liten utlottning på gång också:)
Kram Helena

Vita Falkens Lantliv sa...

Klart jag vill vara med och tävla! Skylten är ju som gjord för mig*S* eller kanske ännu mera min dotter;)
Jag länkar såklart, kanske mer tur med 2 lotter:)
Kramiz Susanne

Elsa och Helena sa...

Hej...så roligt du ville vara med! Hoppas på tur gör jag med, din skylt är såå fin:)
KRAM Helena

Cilla sa...

Men.. Vilken ljuvlig skylt!!
Vill absolut vara med & länkar på direkten ;0)
Kramen Cilla

Handgjorda drömmar sa...

Hej!
Klart man vill vara med i den här utlottningen! Trots att det inte var några handdukar.... ;)
Jättevacker skylt!
Länkar gör jag såklart,
Kraam

di bianco e d'azzurro sa...

I'M happy to partipate uyor give away!!
Yuor bolg is very nice and i follower!!!
Have a good night, Annamaria

Mia sa...

Utlottning av en så fin skylt vill jag inte missa. Länkar på min blogg och hoppas på tur med två lotter.

Kramar från Japan

Huset vid ån sa...

Hej Mimmi! Tack för dina trevliga kommentarer. Så vacker o charmig skylt du lottar ut....Önskar dig en riktigt Sköön helg med vackert vårväder! Många Kramar Therese

Unknown sa...

HALLO, YOUR BLOG IS VERY VERY NICE!!!! I PARTECIPEDYOUR GIVEAWAYS WITH LIKE! I LINKED YOUR FOTO IN MY BLOG!

Anonym sa...

Vill jättegärna vara med i din fina utlottning!
HAr ingen egen blogg, så det blir till att ta en lott!
Kram Sandra

Anonym sa...

Hejsan!
Denna chans vill inte jag heller missa! Hoppas på jättetur!

Susanne
gotland(at)speedmail.se

Lily sa...

Jättefin skylt!
Klart jag vill vara med :D
Länkar..
Kram
Lily

Ellinor sa...

Jättesöt skylt. Och jag kan se den framför mig i mitt eget rum (som jag hoppas ska bli verklighet när vi bygger till huset)!
Jag länkar givetvis till dig och tävlingen!
Ha det gott i helgen!
Kram
Ellinor

Anonym sa...

Så vacker skylt, den skulle jag gärna vinna till min lilla prinsessa här hemma! Jag har länkat i min sidebar, så jag tar två lotter och hoppas på tur!!

Anki sa...

Jag är ju inte känd för att vara världens snabbaste, hihi...men tjohooo jag hann med den här gången!
Jag vill oxå vara med och få chans att vinna din snygga skylt...länkar oxå!

Ha det gott!
Kramisen Anki

Bittan sa...

Hej ! Hamnade på din mysiga blogg :-) Jag vill jättegärna vara med och tävla om den fina skylten.

Länkar såklart fr min .

Kram Bittan

Vit som snö sa...

Hihi, inte handdukar?! *ler*
Jag vill gärna tävla om den söta skylten, prinsessa är man absolut mellan varven:)
Länkar från min blogg!
Kram Cilla

AP sa...

Dzień Dobry

Wpisuje się Ada,która z e-mailem tutaj
wpada

wara@poczta.forward.pl

ADA

Kakan sa...

Underbar och uppmuntrande skylt!
Jag är gärna med. Har länkat i min sidebar och lagt in bild där.

http://collieflickan.blogspot.com

Mot nya äventyr ! sa...

Hejsan ! Jag är jättegärna med i din fina utlottning ! Länkar.
Ha en fin dag ! Helen :0)
Ps. tävling hos mig oxå. *smile*

OlgaA sa...

Nu ska vi se... Jag har ju två (!) prinsessor men tror de kan samsas om en SÅ fin skylt ;)))

Jag är med och länkar, dvs 2 lottar tar jag! Håller tummarna för alla, men hoppas att jag vinner :)

kramar Olg@

Susanne Tonér sa...

Å en sådan skulle jag verkligen behöva. Det där med och länka har jag inte lärt mig ännu...
Hälsningar Susanne

Lena i Bankeryd sa...

HEJ MImmi!!!! Jag fyller år den 7 maj o det vote en så fin födelsedagspresent till "moi!!!!
Tack för kanonblogg!

Unknown sa...

Hi , lovely give away, i'm a follower yuor nice blog!!!
Have a nice evening, sabrinaesse!!!!

Boviksmarinan sa...

Tjena!!
Jag er gärna med o tävlar o länkar!!//Kramisar Linda

Monica sa...

Vill gärna vara med och tävla om den fina skylten! Länkar från min sida.

Mille sa...

Så sant så, de orden borde man anamma lite oftare!
Länkar till din blogg från mig, och det var väldigt kul att hitta hit måste jag säga. Nu måste jag läsa lite mer....
H-ar
Mille o Flitiga Flisan

Monica sa...

Hejsan!
Vi är ju tre prinsessor hos oss om jag även räknar mig själv, så den skylten skulle nog passa här. :)
Hoppas på tur i din utlottning och länkar gör jag också.
Kramar Monica

Around the world with Alice sa...

Hej Mimmi!

Vilken fin blogg du har! Jag vill gärna vara med i din fina utlottning! En jättesöt skylt tycker jag! Jag länkar från min blogg ;)

Kram Alice <3

Margot sa...

Vilken härlig skylt! Jag vill gärna vara med i utlottningen och länkar från min blogg!
Kram Margot

Moster och jag sa...

Den skylten gillar verkligen jag. Håller tummarna att jag blir den lyckliga vinnaren;)
Länkar gör jag också så det blir två lotter för mig.
Ha en trevlig vecka. Kram Maj-Gun

coccinelle sa...

HALLO, i love your blog!!!!
I PARTECIPED YOUR GIVEAWAYS WITH LIKE! I just LINKED YOUR FOTO IN MY BLOG!
ciao
xxxxxxxxxxxxxx
coccinelle
www.coccinellepazze.blogspot.com

Lilla Vrån sa...

Vill absolut var med i din fina tävling.
Jag hoppas på tur:)
Kram/Carina

Lillianna sa...

Åhh, den där skulle göra sig inne i min lilla prinsessas rum!

Jag tar 2 lotter, har länkat med bild!

/Lillianna
http://tradgards-tankar.blogspot.com/

Anonym sa...

Vilken fin skylt, älskar skyltar :)
Vill gärna vara med och prova lottlyckan.

Kram//Lena
saronsros@live.se

Jörgen sa...

Vilken fin skylt, skulle sitta fint hemma till alla tjejerna.
Har givetvis länkat oxå.

Anonym sa...

Eftersom jag är en gammal drottningmoder vill jag gärna delta iutlottningen och vinna något till sessorna!
Hälsningar från den gamla ♥

nina sa...

Underbar skylt!! Den skulle göra min dotters rum ännu vackrare!! Håller tummarna =)

Kram....

monica sa...

Dall'Italia partecipo bellisimo blog .... Mar Posto sul mio Subito

Fru Olsen sa...

Selv en voksen frue må være med - sætter et link på min blog.

Agnes och Vendela sa...

Vill gärna bli ägare till den söta skylten,länkar gör jag också!( två lotter tack!)

kram från Agneta

Roberta sa...

Hi fantastic blog
I will partecipate to your blog!!!

Thanks

Roberta
Rz23@libero.it

Anonym sa...

Hallå! Vill gärna tävla och har länkat hos mig. Kram Sofia

Anonym sa...

den här skylten skulle passa hos min Samantha! Kram Alexandra

Lena Celine sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med i konkurransen!!!
Jeg har linket til deg, 2 lodd til meg!!!

Klemmer fra Lena

Marias Collage sa...

Vilken underbar skylt :)
Vill gärna delta i tävlingen, har länkat i min blogg.
Trevlig 1:a Maj!
Hälsar Maria

Unknown sa...

Älskar skyltar, såklart jag vill vara med i utlottningen! Två lotter till mig, jag länkar från min blogg!

Ha en härlig 1:a majdag!
Kram ia

Hos Farmor sa...

Herlig skilt! Jeg er med - linker til deg på min blogg, så 2 lodd :)Flott blogg du har også! -Marte-

Anna sa...

Åh vilken fin skylt!! Älskar den ♥ Jag har ingen blogg så det blir bara en lott för mig, men jag får hoppas att jag vinner denna fantastiska skylt!
Tack för all inspiration man får från din sida!

Vita huset 28 sa...

Hej vill gärna vara med i din utlottning, så fin skylt, prinssesor är vi ju allihopa ibland,
länkar från min blogg, så 2 lotter.
Ha en skön söndag i vårsolen
Kram Camilla

Anonym sa...

Hej!

Har jag tur att få vinna den fina skylten, så ska min älskade hustru få den i present på sin födelsedag den 15 maj. Hon skulle bli överlycklig. Håller tummarna hårt!!!

Mvh/Rolf

Anonym sa...

Vilken fin skylt. Den skulle jag vilja vinna till min helt underbara kvinna. Hoppas!!!

Mvh Robert

Anonym sa...

For et nydelig skilt! Jeg tar gjerne 2 lodd:)

Outi sa...

Hej!
Hittade just din fina blogg! Skylten är verkligen söt, så jag vill gärna vara med. Har länkat från min blogg så det blir 2 lotter för mig, http://anvantonytt.blogspot.com/

Kram Outi

Tina sa...

Hei! Veldig søtt skilt. Jeg tar gjerne et lodd!! Kjempekoselig blogg!

Annies Blå sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla om den fina skylten. Länkar också från min blogg. /Annie

Country Hill sa...

Hej Mimmi!Jättehärlig blogg Du har , jag har ofta varit inne och kikat hos Dig. Nu har jag börjat blogga själv så Du finns på min blogglista. Självklart har jag också länkat till Dig.
Skylten är så superfin håller tummarna.
Kram Lena

Hem ljuva hem sa...

Den här tävlingen vill jag inte missa, vilken härlig skylt du lottar ut. Länkar från min sida så klart. Underbar blogg du har..
Kram Anneli

Country Laura sa...

Partecipo anch'io al tuo giveaway!
Vado subito a linkarti nel mio blog.
Ciao
Laura

Johanna ("Jusu") sa...

Vilken härlig blogg och vilken bra tävling! Klart att jag också vill delta i utlottningen och länkade till denna tävling på lillajusu.blogspot.com
Kram, Johanna

Myszka sa...

This is lovely! Maybe I'll be the lucky person? :)

Sirpa sa...

Hej! Jätte fin skylt! Hoppas jag har chansen! har det bra! Kram Sirpa

Askeladden sa...

Jeg vil gjerne være med på din Give Away for det skiltet var nydelig... Tar 2 lodd jeg. Kjempefin blogg du har forresten:)

Anonym sa...

Hej! Jag gillar skylten jättemycket... Om man inte vinner var kan man köpa den?

Mimmi

HB sa...

Jeg blir gjerne med, og tar 1 lodd. :-)

Hilsen Ingeborg
ingeborgroe@gmail.com

evamar sa...

Oj, vilken härlig skylt och vilken härlig text på den!

Jag länkar för extralott:

http://evamar.blogg.se/2010/may/skylt-7-maj.html

Mamma Mia sa...

jag vill gärna vinna denna fina skylt till just våran prinsessa...som kämpar så

Annica sa...

Jag vill vara med. :D

bloodsband@live.se

Carpe Diem sa...

To lodd på meg.

Ha ei flott helg!

chanette sa...

klart jag är med.
ett ordspråk jag borde anama mer. dålig på att ta hand om mig själv. tar hand om alla andra istället
har länkat

http://darkbarbie.blogg.se/2010/may/vinn-skylt-7-maj.html

chanette_s@hotmail.com

Spacegirl sa...

Underbar skylt som jag gärna skulle ha :-)
Spacegirl_@spray.se

Favolosa sa...

Vilken underbar skylt! Sagolik. =) Jag tar gärna en liten lott..

lilla jag sa...

Hej! Kom hit i sista stund. Jag tar gärna en lott. Skylten stämmer ju. =)
Kram.
solig2@gmail.com

Línda sa...

Vilken fin skylt,den vill jag vara med å tävla om :)

Håller tummar å tår ;)

Länkar på bloggen för lite extra tur å fåt vå lotter :)
http://miliannova.blogg.se/2010/may/zink-och-vita-ting.html

/Linda

sara sa...

Hejhej.
Jag är gärna med :D
Mail: zarah124@yahoo.se

Matilda sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar! =)

Länkar här:
http://matildasusanna.blogg.se/2010/may/tavlingstips.html#comment

Kram Matilda
matilda-pettersson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med. (:
Länk http://vattenfastmascara.blogg.se/2010/may/princess-skylt.html
Kram Johanna-Sofia
tuggummitatuering@hotmail.com

Annika sa...

Jag vill vara med i utlottningen, skylten var bedårande och skulle passa mig perfekt!! :)
Länkar här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/may/zinkochvitating-85.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Anonym sa...

Hej Im ny på denna webbsida, och jag ville bara säga hej. Detta kan vara en stor webbplats och im glad att jag gick. Nytt till denna blogg tack för välkommen. Jag kom bara för att denna underbara blogg och ville presentera mig för alla. Detta är verkligen en så bra webbplats.