lördag 15 maj 2010

Glad igen!

Fick för ett tag sedan en härlig Award av Linda! Kika in på hennes fina blogg och njut!
Tack så mycket vännen!
Jag har redan tidigare fått denna Award men då den går ut på att berätta vad som gör en glad så tar jag upp några saker som känns lite speciella just nu!

Just nu blir jag extra glad över...
♥ att kunna vara ute och greja i trädgården!
♥ att jag får skratta varje dag!
♥ att jag har så stort tålamod som jag faktiskt har... *ler*
♥ att faser är faser... tillexempel "min-fasen"
♥alla vackra vitssippor som är som vita hav i naturen!
♥ vår vackra natur överhuvudtaget, underbart ute nu!
♥ mina vänner!
♥min familj så klart den är jag alltid tokglad över! Ibland mer tokig än glad men alltid glad och tacksam över att ha dem!!!

Nu väljer jag att inte skicka den vidare till någon speciell utan jag hoppas att alla som kikar in här kan ta till sig lite glad-award! Ni gör mig väldigt glada för era kommentarer och vänliga ord!
Med det sagt önskar jag er en härlig dag!!!
Kram Mimmi

2 kommentarer:

Cilla sa...

Tjingeling rara Mimmi ;0)
Hur kul som helst att läsa lite extra om dig..
Vilka ljuvliga ting du visade i förra inlägget..
Hoppas ni har bättre väder än vi i nedre delen av Skåne.. Regnet har vräk ner sendan i gårkväll.. Hmmm
Så det är mysbrallor & kakbak som gäller här!!
En mysig lördag till dig..
Kramen Cilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon Mimmi. Grattis till awarden, Det passade bra och läsa en glad-lista så här på söndag morgon. En regnig morgon, men jag hoppas den blir glad.
Ha en fin dag
Varm kram
AnnaMaria