torsdag 27 maj 2010

Oskyldigt vackra!

Jodå så att nu är den åter! My precious is back! Blev så glad att jag tog ett varv runt huset och förevigade äppelblommorna!
Tycker att de är så vackra, de ser så oskyldiga ut där de sitter från lätt rosa till krispigt vita....

Det surrade gott runt trädet och har vi tur kanske det blir ett äpple eller två redan i år!


Var tvungen att ta några foton på sallad och persiljan också... Den har växt så otroligt!


Dags att gallra i raderna! Får nog bli ett helg jobb!

Skulle ha fotat mitt senaste projekt också... men det får jag ta en annan gång! Men ett "före-kort" är alltid skoj, ska försöka komma ihåg det!
Kram Mimmi





8 kommentarer:

Anonym sa...

Å så underbara dina bilder är!
Skulle gärna sticka ner näsan och sniffa lite äppelblomsdoft!
Vad har du för projekt på G nu?
Är det altanen? Fast då skulle det väl inte behövas före bilder??
Får väl ge mig till tåls *ler*
Kram Tina

Vit som snö sa...

Så fint!!! Äppelblom är något alldeles extra. Mina är än sålänge bara rosa knoppar men måååånga är det:)
Ha en mysig afton! Kram Cilla

hemma hos lilla mej sa...

Vilka underbara bilder.Äpplelblom är ju bara så fint.Önskar dej en underbar kväll .Kram Rita ♥

Vita Falkens Lantliv sa...

Ja äppleblommor är underbart! Det var väldans var det har vuxit bland grönsakerna:) Har ni inga mördar sniglar? Här kryllar det om dom, så det tar mycket av glädjen med trädgårds arbetet:(
Kram Susanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det du gallrar bort kan du toppa en sallad med, det blir primörer det! Så vckra bilder du tagit, fruktträd som blommar är så vackert. En kort med ljuvlig tid.
Kramar
AnnaMaria

Lily sa...

Härligt!
Det växer så det knakar fastän det inte är så mycket sol!
Den kommer snart *ler*
Ha det gott
Kram Lily

Ellinor sa...

Vilken tur att du hittade kameran så att du kunde fota de uuuuunderbara äppelblommorna. Ljuvligt!
Ha det gott i helgen!
Kram
Ellinor

Anna-Lena sa...

Åh, vilka underbara äppelblomsbilder! Hoppas att det blir några goda äpplen med. Vad glad att du blev nöjd med ditt byte. Skickade med lite florabilder som plåster på såren för att du fått vänta så länge. Jag är väldigt nöjd med vårt lilla byte. Hoppas att det är ok att jag visar på bloggen sedan. Här har det varit så hektiskt att jag inte hunnit få upp filten på ett nytt ställe än.

Hoppas att du får härlig helg och en fin morsdag på söndag!

Kramar Anna-Lena♥