onsdag 25 maj 2011

Jag har...

Jag har svävat bland molnen
Jag har skrattat å myst
Jag har doppat tårna i Svarta havet
Jag har haft sand mellan tårna
Jag har fått mer mer Pippi-prickar än Pippi själv
Jag har njutit av sol å bad
Jag har mått som en prinsessa
Jag har njutit av det goda livet
Jag har fått minnen för livet
Jag har fått dela detta med de underbara ♥

Nu är det slut på lata dagar å inge mer "eat, drink and get fat"!
Men återgår till det normala livet med ett leende på läpparna och med en lätt solbränna!
Så tusen tack bästaste för att du å prinsessorna tog med mig å stor prinsen på äventyr!

♥♥♥
Kram Mimmi

12 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du har haft det helt underbart!
Inte alls avis;)
Kram Tina

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh vad det låter skönt!! Här är det ju storm och har varit såå flera dagar nu så jag är inte alls avis;)

Välkommen hem!
Kram Susanne

Lizas Lantliv sa...

Låter helt fantastikst o härligt!

Ha det bra!

Kram Liza

Hem & Drömmar sa...

Åhh så härligt det låter. Här har det då inte blivit många prickar ;).
Men snart åker vi oxå mot varmare bräddgrader, jag längtaar.
Ha de så bra och välkommen hem, kram Ing-Britt

Anonym sa...

ååå jag ryser när jag läser detta!!
jag är mycket glad att ni följde med oss!!!
verkligen ett minne för livet!!
BÄSTA SVÄGERSKA!!!

Marias Hörna - Njut av livet sa...

Så ljuvligt det låter. Lyckans dig, detta kan du leva av länge nu. Ev prickar har nu försvunnit i detta kalla och grå vädret. Ha det så gott i vardagen nu Maria

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Åh vad härligt det låter!!

Välkommen hem till ett blåsigt och kallt Sverige ;)

Kram kram

Lily sa...

Låter helt underbart :)))
Lite lättare att ta det vardagliga, kalla, regniga och blåsiga Sverige då :)9
Ha en goer helg
Många kramar
Lily

Christina sa...

Har kikat runt lite på din blogg! Så fin!

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Låter som en härlig semester!

Kram från Australien♥

Vita huset 28 sa...

Välkommen hem, låter som du har haft en helt underbar semester o fyllt på alla depåer igen.

Ha en skön helg
Kram Camilla

Anonym sa...

VART HAR DU TAGIT VÄGEN?!?!?!?
SAKNAR DIG Å DINA INLÄGG!!!!!
KRAM TINA♥