fredag 30 december 2011

Julen i bilder- del 2

I denna andra del av julen i bilder så kör vi ett tomterace!
Det finns så många fina Tomtar!
(och för den delen gräsliga-smaken är som baken)


Själv är jag svag för de gamla tomtarna, gärna som dessa två i matta färger...
Och för den delen dessa två gamla godingarna är i min smak jättefina!
Söta å lurviga går också hem hos mig...

Gillar ju blomster också...

Ett helt gäng röda raringar har samlats här...
Medans gammeltomten får hänga själv ...

Bakom söta ljusstakarna vilar gröt stinn Tomte...
Bara en sak som är trist med dessa fina Tomtarna...
Inte en enda är min!
*ler*
♥♥♥
Kram Mimmi
♥♥♥

4 kommentarer:

Ninnis sa...

Haha...du kanske har dina på loftet..som jag...=)

Gott slut och Gott Nytt 2012...<3

Kram Ninni

hemma hos lilla mej sa...

Bara så söta tomtar.Önskar dej en mysig fredag.Kramar Rita ♥

Vita Falkens Lantliv sa...

Här åkte tomtarna i lådan idag;)

Önskar dig ett riktigt gott nytt år!

Kram Susanne

Handgjorda drömmar sa...

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR till dig vännen!
Kram Marie