lördag 7 april 2012

Att fira...

 I år firar vi rejält!


 Inte påsken i sig utan för att för sju år sedan kom vår storprins till oss!
Han kom och förändrade våra liv!
Att det gått sju år sedan jag tog denna bild är för mig svårt att ta in...
Jag ser det på honom och jag känner att mycket har hänt
MEN
det känns ju som igår!
Minnena sitter där som en smäck,
 känslan av att få hålla sitt lilla gryn,
att få vara mamma!


Så vi firar denna påskafton...
Att vår storprins fyller sju och att vi har fått  vara  föräldrar till detta bustroll i lika många år!


Sju år minsann å jag är inte en dag äldre!!!
*ler*
En riktigt
 Glad Påsk
önskar jag er!

♥♥♥
Kram Mimmi
♥♥♥

4 kommentarer:

Ninnis sa...

Visst är det helt underbart att få fira våra prinsar och prinsessor...min storprins blev nyss hela 21 år hur gick det till....=)

Grattis till killen...!

Kram Ninni

Gunillasljusglimtar sa...

Åh va kul att fira lillen förstår jag..har precis blivit plastmormor till en liten prins..stort det där..♥ Kram Gunilla

Gunillasljusglimtar sa...

Åh va kul att fira lillen förstår jag..har precis blivit plastmormor till en liten prins..stort det där..♥ Kram Gunilla

Ellinor sa...

Visst minns man den ljuvliga känslan när det lilla knytet låg där för första gången. Den känslan går liksom bortom allt!
Hoppas du har en riktigt skön på påsk och att det blev en fin födelsedag värdig en prins!
Kram
Ellinor