tisdag 9 november 2010

Lite söt...

Kunde inte låta bli ängeln som log så sött mot mig!
Så nu står hon här hemma och bara är lite söt!Helgen bjöd på diverse pyssel och plock och nu är det redan tisdag! Och idag har jag haft ännu en stund med lite egentid!
Kommer just från tandläkaren och har dragit ut två visdomständer, alltså en egentid som jag lätt kunde hoppat över!
Så idag är det synd om mig!
Jättesynd!
Lätt illamånde, öm, blödande och fattig!
Dessutom snöar det ute!
Kunde varit en bättre dag!
Hoppas att det är det hos er som kikar in!
Kram Mimmi



7 kommentarer:

Bittan sa...

Ojoj din stackare. Tandläkaren är aldrig kul i synnerhet inte för plånboken. Roligare shopping finns !!! Du får se till att mysa ordentligt med lite glögg o en massa tända ljus i snöovädret ( här i Småland i a f ) när bedövningen har släppt.
ha de gott

kram Bittan

Nyanser av vitt sa...

Stackars stackars dig....det ÄR synd om dig. Tur att du fick köpa den fina ängeln :O)
Kramis

Vita Falkens Lantliv sa...

Stackare, inget vidare att dra tänder, värst tycker nog jag att det är att det kostar skjortan:(
Ängeln var skojig, ser lite busig ut:)

Kram Susanne

Cathrin sa...

Fy och usch! TVÅ samtidigt, dessutom. Ta hand om dig, för det är ju synd om dig.

Kram
Cathrin

Lily sa...

Fy tusan!!Inte nog med att det gör ont, man ska betala skjortan för det också ;-)))

Så söt hon är den lilla ängeln. Man blir glad när man ser henne :))

Ha det gott vännen
Kram Lily

Handgjorda drömmar sa...

Ta bort visdomständer är ingen höjdare... lider med dig! Förstår att den ängeln fick följa med hem - det leendet skulle jag inte kunna motstå ;)
Må så gott/Marie

Country Hill sa...

Söt ängel, stackars Dig låter inte kul hoppas Du är bättre idag!
Kram Lena