måndag 20 juni 2011

Dags att bryta...

Ja nu är det dags att bryta blomsterbilderna med något annat!
Insåg när jag kikade på mina sista inlägg att det bara var blommor, blommor å åter blommor!
Så idag visar jag söta lilla växthuset jag fick av fina vännen när jag för ett tag sedan bytte siffra...
Hon vet hon vad som går hem i stugan ♥
Mormors ljusstakar en ängel å så klart en blomma huserar där i nu...
Har börjat skörda av min lavendel, doftar ljuvligt i huset!
En riktigt härlig start på midsommarveckan önskar jag er som kikar in!
♥♥♥
Kram Mimmi

7 kommentarer:

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Jättesött växthus, trevligt med väninnor som har bra smak! ;)

Ha en mysig kväll!
Kramar Linda

Vita Falkens Lantliv sa...

Oj så långt dina lavendel har kommit:)
Kul när vännerna vet ens smak! Fint med dessa små mini växthus.

Kramar Susanne

Lily sa...

Som jag känner igen mig, blommor, blommor och blommor :)
Jättefint växthus,en härlig gåva!
Ha det gott
Kram Lily

Anneli sa...

Mycket gulligt växthus!
Extra kul när vänner verkligen vet vad man vill ha.....

Önskar också dig en fin midsommarvecka,
Kram Anneli.

Unknown sa...

Vilket fint litet växthus du har fått av dina goa vänner och ljusstakarna var underbara.
Önskar dig en fin vecka, kram Ing-Britt

Camillas vita villa sa...

Hej!
Vilket gulligt växthus. Visst luktar det gott med Lavendel, ska nog skörda lite, jag med.
Tack för inspirationen.
Camilla

Louise sa...

Oj så härligt litet växthus! det skulle bra gå hem här också ;)