söndag 12 juni 2011

En tur till Öa!

När jag var en liten tjej åkte vi alltid till Öa på sommaren...
Nu är jag en mycket större tjej å turen till ön har inte blivit av på måååånga år!
Då är det gott att ha någon som fixar överraskningsresor så man får uppleva och återuppleva!
Att det fanns massor av blommor att njuta av var lite som pricken över i:et!
Midsommarblomster och Aklejor utgjorde ett hav i lila kring den gamla ruinen!
Så fint!
Ön... ja det är Visingsö!
Önskar er en fin söndag!
♥♥♥
Kram Mimmi
♥♥♥
Ps Någon som vet varför jag inte kan kommentera, står att jag inte är inloggad trots att jag är det! Verkligen irriterande!!! Så vad gör jag för fel?

6 kommentarer:

Anneli sa...

Hejsan.

Härliga bilder från "Öa".
Där har man väl varit på skolresa någon gång har jag för mig.....

Tror inte du gör fel, kanske bara Blogger som strular som vanligt....hoppas det löser sig för dig.

Kram Anneli.

Lily sa...

Underbara bilder från "Öa"! Där har jag aldrig varit..

Bloggerstrul är det! Jag hade samma problem för ett tag sedan..

Ha det gott
Kram Lily

Gunillasljusglimtar sa...

Jamen där har man ju vartit några gånger som barn mest ja...Jaa du vad blogger strular!!! Man blir såå trött! Kramis Gunilla

Bittan sa...

Hej !
hade missat ditt förra inlägg, läste det nu....
hoppas det är bättre.Det där med att inte bry sig är lättare att säga och tänka än att göra det ibland.
Tänk vi har bara 3 mil till öa och det var 21 år sen jag var där !!! Stod faktiskt i lång färjekö förra sommaren men fick ge upp. Passade du på att kolla i den mysiga butiken Von Otterska villan i Gränna ? Dit åker vi ofta. Måste se till att komma till öa i sommar. tack för tipset :-)
Kramelikram Bittan

Nyanser av vitt sa...

Vilken härlig tur. Blogger har strulat länge med kommentarerna men Anna-Maria (Ett rött monogram) tipsade om att rutan "fortsatt vara inloggad" ska avmarkeras och då fungerar det igen.
Kraaaaam

Nyanser av vitt sa...

Jaaa nu fungerade det.
Sov sött raring