söndag 18 september 2011

Hemma igen...

...efter en härlig shopping tur!
Det bidde två dagar med shopping, skratt å ömma fötter!
En hel del hittade jag som fick följa med hem!
Visar en annan dag när det finns ljus att fota i...


För i dag fullkomligt ös regnar det och jag kurar inne med barnen,
myser i soffan och bara är!
Tänk vad man saknar sina troll på ett dygn...
Så planerna på att ta tag i och hösta i trädgården får förbli planer...

Skönt att några krukor är höstade i alla fall!
Hoppas att ni har en fin söndag!
♥♥♥
Kram Mimmi
♥♥♥

12 kommentarer:

Anonym sa...

Nä idag är det inget skoj väder alls !
Kul med shopping dock!!!
Ja visst är det konstigt att man saknar sina barn och förundras över att det är så starka känslor de väcker....(på alla sätt ;))
Mys på i soffan nu!
Kram Tina

Vita huset 28 sa...

En sån härlig blandning du haft på din helg, bra avslut o mysa med barnen.

Kram Camilla

Bittan sa...

Hösta i trädgården hinner du med ,mys med barnen låter bättre, det tröttnar man aldrig på hur stor de än är:-)
Nu vill jag se vad du shoppat, behöver få lite
shoppinginspiration !

ha en fin start på veckan
Kramkram Bittan

Vita Falkens Lantliv sa...

Så härligt du verkar ha haft det:) Ska bli kul att få se vad du har shoppat!

Kram Susanne

Nyanser av vitt sa...

Tack söta. Mysa inne med barnen är inte fel det heller.trädgården finns kvar....
Kram Agneta

Ellinor sa...

Härligt! På torsdag ska jag få åka på bokmässa och jag läääängtar efter att få ta en tur på stan och besöka vissa givna pärlor!! Ja, hrmm, givetvis ska det bli kul med bokmässa också!
Ha det så gott!!
Kram
Ellinor

Helena -Hemma hos oss sa...

Härligt med shopping, hoppas du visar dina 'fynd' sen :)
Trevlig start på veckan!
Kramar H

Monica sa...

Tackar för söt o rolig kommentar inne hos mej.

Hit kommer jag igen :)

Ha det bra
Monica

Handgjorda drömmar sa...

Låter som du haft en riktigt kanon helg, med mysigt avslut!
Må bäst!
Kram Marie

Liza sa...

Åh så skoj med shopping!
Nyfiken...! =)
Så fint du gjort i lådan!

Du har något inne hos mig!

Kram Liza

20-talshuset sa...

Nu blev man nyfiken! Vad köpte du? Det är så kul att åka till andra städer och shoppa. Ser fram emot visning. Kram Anna

Anonym sa...

Härliga höstkrukor! Det är så fint att ha fina krukor även om det är lite tråkigare väder ute! Det piggar upp.