onsdag 14 september 2011

På plats!

I somras så fick min "loppis spion" nys om ett symaskinsunderrede...
Något som undertecknad varit på jakt efter länge
men inte lyckats fynda!
Så till ett fantastiskt pris så blev det mitt!

Funderade på om det skulle få behålla sin svarta färg
eller få bli vitt...
Men beslöt att det skulle få vara mörk  men få en större
 och mer rustik vit skiva.
När den nu är på plats känns det jättebra med lite kontrast till det vita!
Hittade även den härliga röda plåtasken på en loppis i somras...

Önskar er en en fin fortsättning på den blåsiga onsdagen!
♥♥♥
Kram Mimmi
♥♥♥

9 kommentarer:

HjärtatsVitaHem sa...

Det blev jättefint! Tycker du gjorde rätt i att behålla underredet mörkt! :)

Ha det bra!
Kram Jenny

Maria sa...

Så mysigt och snyggt det blev. Ja dom där underredena är inte lätta att få tag på.
Mysig gunga du har också :) Goa kramar från Maria

Anneli sa...

Snyggt!

Kanske för att jag själv har ett likadant...hi..hi...
Svart underrede och en vit gammal dörr som skiva.
Men det blir fint när vitt och svart kombineras.

Kram Anneli.

Anki sa...

Du är allt finurlig du...loppis spion?...hihi det skulle jag oxå vilja ha en!
Snyggt blev det iaf, å fina grejer uppepå oxå!

Kramisen!

rosenälvorna sa...

Åh vad fint, visst lir man glad när man fyndar dessa. Gjorde det jag också för ett vrakpris för ett par år sedan. Christina

Louise sa...

det var fina fynd - båda två!!

Vita huset 28 sa...

Men såå snyggt!! Är också på jakt, men utan lycka. Du gjorde rätt i o ha de svart, jättefint mot de vita.

Kram Camilla

Handgjorda drömmar sa...

Visst är det snyggt med de där underredena!!! Har själv varit på jakt, men inte hittat det där perfekt. Blev himla snyggt med den vita skivan och jag tycker du gjorde rätt som behöll den svart.
Lät ju himla smidigt att ha en loppisspion... en sån skulle man ha :)
Kramar

Anonym sa...

Snyggt! Bra att ha en loppisspion! Det hade jag gärna velat ha och gärna varit en också, men jag hittar aldrig loppisar.

Kul att du är med på tävlingen på min blogg.

Kram Linnea - Credodesign