tisdag 1 juni 2010

Det är roligare att ge än att få...


heter det ju som bekant. Och jag håller med!
Jag tycker om att ge, särskilt om man känner att man har fått till en bra gåva....

Det är också lättare att ge än att ta emot....

MEN det är förbaskat kul att få också!!!

Och jag ska få!

För jag blev den lyckliga vinnaren i goa Cillas utlottning!

Tusen tack!

Jag hade tänkt visa vad vi hittat på idag men det kan vi ta en annan dag! Nu ska jag kika in hos er andra och bara mysa lite...

I morgon ska det bli sol i min by har jag hört! Då ska näsan solas så att pippi-prickarna kommer fram ordentligt!

Kram Mimmi

7 kommentarer:

Ellinor sa...

Härligt!! Solen ska lysa här också!
Ett stort grattis! Vilken fin vinst!
Ha det härligt i solen!
Kram
Ellinor

Boviksmarinan sa...

Grattis til vinnaren av fina trädgårds saker.
Sov sött/Kram Linda

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till vinsten!!! MEN är allt lite avis...GRRRRR .....*S*
Hoppas att det blir sol över min lilla by också i morgon.
Ha en strålande dag i morgon och njut av vinsten;)
Kram Susanne

Anonym sa...

Stort grattis till din fina vinst! Den var du värd! Du bjuder alltid på så mycket fint och finurliga funderingar!
Ska bli kul att se vad ni har hittat på nu!

Hoppas att solen kommer till dig så att du får dina pipppiprickar! Vilket underbart uttryck! *ler*
Kram Tina

Vit som snö sa...

Grattis Sötis!! Jag såg att du vunnit det fina:) Jag gillar också att ge bort saker, särskilt oväntat sådär, bara "för att"...men sen blir jag också såå glad åt preenter...som din vackra skylt! Många har dragit på smilbanden åt den.... vet inte hur det ska tolkas..;O Hihi. Joo faktiskt, jag är nog en prinsessa lite nu och då, en förmån man har som släktens sladdis;)
Kram Cilla

Country Hill sa...

Grattis till den fina vinst!
Ha det så bra i solen den skiner på mig också idag.
Kram Lena

Unknown sa...

... hon med 2 bloggar...
http://vindsromantik.blogspot.com/

Hej
Har hittat till din undrbara blogg, med fina bilder.
Vill även gratulera till din fina vinst.

Kramar
/Maggan