onsdag 3 mars 2010

Även idag...

så skiner solen på oss! Riktigt känner hur snön smälter... om det nu bara inte varit tio minus ute...

Idag bjuder jag på lite fler bilder från vår toalett, så att ni får helheten.
Passar också på att tacka för alla vänliga ord om vår "gamlatoa".

Vi ville hellre ha en glasvägg än duschhörna, nackdelen är att glasblocken bygger en hel del. Men vi fick lösa det med lite nättare möbler.

Även här finns det lite zink...

Vi valde en enkel modell på spegeln och en ganska stor för att rummet skulle kännas större ...


Även skåpet ville vi ha så litet som möjligt men ändå rymligt. Att ha det vägghängt gör att det är lättstädat...


Och : Nej vi äger ingen mangel även om jag gärna skulle vilja ha en om utrymme fanns ... vi får helt enkelt leva med lite halv skrynkliga handdukar *ler*

Toaletten i sin helhet, här ser ni hur solen skiner!

Önskar er en härlig onsdag!

Kram Mimmi



6 kommentarer:

Anki sa...

Hihi, det är allt skrynkligt här med! Åh vad jag gillar ditt badrum, så snyggt med glasväggen!
Hoppas du har en härlig dag, här skiner solen å det är såå fint...men kallt!

Kram kram!

Nyanser av vitt sa...

Hej Mimmi
Ja jag är verkligen så stolt att jag klarade det.
Vilket fint badrum. Jag ville ha glasbetong till vår bastu men det var visst inte att rekommendera med varmt på ena sidan och kallt på den andra. Kan spricka så det fick bli vanlig bastupanel.
Kram Agneta

Anneli sa...

Hejsan.

Här på västkusten är det vår idag!!!!
Har suttit ute och solat,helt ljuvligt.

Ditt badrum är jättefint, snyggt med glasbetong.
Nä...mangel har jag dålig erfarenhet ifrån allting fastnade när mamma skulle mangla förr,
det får allt vara lite skrynkligt.

Ha det gott,
Kram Anneli.

Cilla sa...

Ja den ljuvliga solen har lyst här med och snön börjar smälta rejält och barmarken har i södra Skåne nu tagit övertag!! Tjohoo
Ert badrum är jätte fint :0)
En mysig onsdag till dig..
Ps. vi tycks klarat oss från magsjukan.. puuh
Kramen Cilla

Fröken Fräken sa...

Verkligen jättefint! Själv har jag faktiskt tillgång till mangel, så jag och pensionärstanterna i huset får samsas om den. Fast jag brukar bara mangla lakanen, handdukarna får ta ett varv i tumlaren..

Mina dagar sa...

Kanon fin toa!!!
Nu ska jag titta runt här hos dig!
Må så gott!
/Eva