onsdag 20 januari 2010

Förälskelse!

Innan vi ens hade börjat med vårt sovrum hade jag bestämt en viktig sak...
jag är nämligen en sådan människa som tycker att det är mycket roligare hur garderoberna ser ut än vad som är i dem... Märklig jag vet!

Jag sprang runt med en tidning ( hmn ja du vet Linda ;) ) och var förälskad i en bild jag hittat.
Som tur är har jag en förstående man och ett närliggande snickeri, en bra kombination när drömmar ska förverkligas!


Tänkte jag skulle visa er mina godingar...




Å så en före bild



Känslorna har inte svalnat ännu, är fortfarande kär i dem ;)


Idag har jag tassat lite på tå... inväntat feber och hängiga prinsar. Men peppar, peppar än så länge har det varit lugnt.
Tack snälla för era vänliga ord!

Kram Mimmi

3 kommentarer:

Lantligt i stan sa...

Så otroligt fint! Förstår att du är kär! Skulle jag också vara. Visst underlättar det med en förstående man! Lyckligtvis har jag en sådan jag med, och att han även är möbelsnickare gör ju inte det hela sämre. Kul att du vill vara med i min utlottning! Jag kommer tillbaka hit!
Kram Anki

Louise sa...

Tack för att du ville tävla hos mig - på det sättet hittade jag ju hit till dig!! jag ser mycket fint och garderoberna är alldeles härliga! jag återkommer igen!

Östervik9 sa...

Gud vilka fina garderober, sådanna vill jag också ha :) Jag hittade till din blogg av en slump när jag sökte på renovering på nätet. Vi bor också i Smålan sedan ett 1/2 år tillbaka i ett gammalt hus (fd glasbruk)och är i full fart med att försöka renovera och måla om överallt. Ha en trevlig alla hjärtans dag kramar Camilla (jag kommer tillbaka och klikar hos dig)