torsdag 21 januari 2010

Zzzzzink

Det finns vissa saker som man återkommer till om och om igen i sitt hem och i sin inredning.
Om nu någon undrat så ja jag är svag för zink och tänkte därför visa några kära ting...


På brickbordet i matrummet står en blandning i zink




Kronan där det varje kväll brinner ett ljus




I köksfönstret kämpar sig lökar upp...





Vem känner inte lycka av murgröna och zink?!?




I köksfönstret står denna mysiga burk med...



en vacker tös och gömmer något gott till kaffet!



Lite zink idag, bara för att!

Kram Mimmi

3 kommentarer:

Louise sa...

Det är naturligtvis bara skoj att du länkar! jag gillar också zink - allt mer och mer faktiskt när man börjar SE dessa saker i omgivningen. Av det du visar idag är kronan absolut toppen!! Ha en skön fredag!

Anna-Lena sa...

Hej Mimmi!

Tack för din kommentar. Blev jätteglad över att få höra din åsikt. Era tak och spottar ser väldigt fina ut tycker jag. Den platsbyggda garderoben blev jag verkligen superförtjust i! Är det väldigt dyrt att specialbeställa sådant?

Önskar dig en skön helg!

Kram Anna-Lena♥

Cathrin sa...

Zink och grönt är så vackert! Är helt såld på det själv. Vad jag skulle vilja ha en liknande garderob...

Ha en härig helg!
Kram
Cathrin