söndag 21 februari 2010

Äpplet...



faller inte långt ifrån trädet!
LillPrins tycker om att sitta och bläddra i mammas inredningstidningar och StorPrins har ärvt mammans sinne för ordning och reda!
Detta faller i god jord hos deras mor må ni tro! *ler stort*

Tackar ödmjukast för alla vänliga ord! Mannen lever och jag har lovat att inte beklaga mig mer ... en förkylning är minsann inte att leka med ;)

Tänker inte heller beklaga mig över den ENORMA mängd med snö som fallit över oss... allt skottande har gjort att jag nu kan äta både två och tre Semlor med gott samvete!

Ha en riktigt go söndags kväll!
Kram ♥ Mimmi

5 kommentarer:

Pilo sa...

Vilken söt liten kille :)
Kul att ha någon att dela sina intressen med.

Ha en fin vecka!

Patrik sa...

Vilken liten kille.
Vad roligt att du tittar in och följer min resa till varmare bredd grader.
kram
Hanna

Cilla sa...

Ja men tro jag att du haft det tufft med en sjuk man.. Ja förkylning och män i kombination är inget att leka med hihi..
Vilken gullunge som läser.. ;0)
Nu skall jag lägga till dig i blogglistan så jag inget missar hos dig!!
Ha det bäst!!
Kram Cilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Mimmi. Han ser så koncentrerad ut, där har vi nog en framtida inredare. Så söt när han läser dina tidningar.
Ha en fin vecka
Kramar
AnnaMaria

Fröken Fräken sa...

Det där lovar verkligen gott för framtiden! Snart kanske du inte får ha dina inredningstidningar längre.