fredag 19 februari 2010

Gunnar är en artig gosse.

För ett tag sedan plockade vi ner vår TV i från väggen. Jag hade då haft tokspunk på den mängd sladdar som gick mellan TV och diverse apparater!
Lite motstånd, det fick jag men ner kom den!






Tv-möbler i all ära men de flesta faller inte mig på läppen alls... Så vad göra?!?!
Jo man rotar fram sina barndomsmöbler, skåpet jag hade tills jag blev kanske fem... Innan dess kom det i från mina morföräldrar och har en riktigt härlig historia där.



Lite vit färg och en ek-skiva och vi fick en helt okej tv-möbel och sladd problemet försvann! En mycket nöjd Mimmi!



I soffan tillbringar vi en hel del timmar för tillfället, inte enbart för att vi är krassliga, utan så klart för att det är OS! Jag gillar ju vintersport på TV!

Ett av sommarens absolut bästa köp är denna underbara skolplansch! Att den dessutom är vändbar med bokstaven N på andra sidan gör ju inte saken sämre!


Gunnar är en artig gosse! Minsann!


Ha en riktigt go fredag!




♥Kram Mimmi♥


5 kommentarer:

Åsa sa...

Uppe tidigt och skriver idag:-) Du ör verkligen duktug på att skriva, jag ler stort när jag läser. :-) Ses i morgon! Kramar

Hanna sa...

Jätte fint.
kram
Hanna

Anki sa...

Meen vilken fin plansch...gissa om jag vill ha???
Usch och fy för dessa sladdar, det kan ju bli hur många som helst! Finfin lösning kom du på iaf, skåpet är underbart! Jag puttade in min tv i ett gammalt klädskåp, tog bort dörrarna och satte dit ett gammalt lakan ist!
Där går det in massor och det bästa av allt, alla sladdar bara "försvann", hihi!

Ha det bästa dan!
Kram Anki

Kristin sa...

Godkväll! Det va ju en bra lösning på tv-bänk. Jag förstår vad du menar, hatar verkligen tv-bänkar jag med...
Det va en himla kul plansch! Och fin oxå :)
Ha en trevlig helg!!
//Kristin

Cathrin sa...

Skåp är definitivt att föredra till tvn. (Även pga små marodörer och inte bara av estetiska skäl :))) )

Underbar skolplansch!

kram