onsdag 10 februari 2010

Together we make a family!



Dagen har spenderats med hosta, harkel och en lite hängig storkille, men det var väl vår tur nu.
Många som är sjuka nu, här går både det ena och det andra i stugorna... Not Nice!

Stor Prinsen är en riktig pyssel kille och älskar när vi sitter tillsammans så när det blir inne dagar som denna är det bara att pyssla loss!


I hallen har vi samlat lite härliga kort på våra Bustroll!
För att belysa våra godingar har jag modifierat en lampett vi hade liggande...
FÖRE:




EFTER:
Använde mig av ljushållaren och satte den på en bräda som jag textade på.





Blev inte helt nöjd men den får hänga där ett tag, tills jag klurat ut något annat.




Hade tänkt att plantera om blommor, det är ju tid för det nu, men får göra det en annan dag då jorden var frusen i påsen... där hade jag tur! *ler*


Kram Mimmi

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysigt det blev, texten tillsammans med fotona!
Har en liknande lampett kanske skulle försöka mig på något liknande...

Tack för titt och inspiration!

Kram Lina